torsdag 12 december 2013

BRIGHTNESS


Ljuvliga vår! Allt är så ljust och skönt.. har grymma svårigheter att ta mig upp på morgnarna nu i det här ständiga mörkret.. suck. Nå, inte ska man klaga för nu är det JULLOV :) (= jobb)

Nu låter det som att jag är jättenegativ idag men det är jag nog inte egentligen. Har pillat med IT-portfolio (jag studerar ju vård så det säger ju varför vi gör IT-portfolio… ?! ;) ) och den sista rapporten här ikväll, imorgon lämnar jag in allt och sen är det ledigt på riktigt (från skolan då ;) ) Nämen, skönt ska det bli att jobba och förtjäna lite slantar. Nu Greys Anatomy!

(Och jag kommer nog faktiskt att ha lite ledigt på jullovet också)
Det här blev väldigt rörigt och allt för många parenteser för ett enda inlägg inser jag nu.

*     *     *

Lovely spring! Everything is so bright and pretty… this time of the year, when we live in almost constant darkness (Finland) I have a really hard time to get up in the mornings. Well, no complaining now, cause I have Christmas VACATION now :) (= work)

It sounds like I have a negative mood today, but actually I'm happy. I've done some last finishing details on the IT-portfolio for school (I study nursing, of course we are doing IT-portfolios.. ?! ;) ) Then I've finished the last report we had to do. Tomorrow I'll send it all in and then I'm free for real. (I mean, from school). And to be honest it's gonna feel good to work and get a little money. Greys Anatomy next!

(And yes, I'm also going to have free days on my vacation)
I realize that this post went way too messy. That many brackets are not supposed to be used in one single blogpost.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar