onsdag 11 december 2013

A SHORT ONE


En kort uppdatering tänkte jag att jag skulle hinna med innan jag kryper i säng. Idag har jag lyckats köpa EN julklapp. Det är alltid ett litet framsteg. Sen fick vi lite besök som hade vägarna förbi, alltid trevligt. Har bakat maltlimpa, alltid gott. NU tänker jag krypa under täcket. Alltid lika skönt.

*          *          *          *          *          *          *          *          *          *          *          *          *

I realized that I have time to write a short update before crawling into bed. Today I've managed to buy ONE Christmas gift. That's always something. Then we had guests coming over. That's always nice. I've baked "maltlimpa", always tasty (a dark bread which English name I don't know). NOW I will crawl into bed. Always feels good.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar