fredag 6 juni 2014

{ den sjätte i sjätte }

Hej på er! Igår började jag som sagt mitt sommarjobb. Var riktigt svettigt och ganska roligt att vara tillbaks på gamla jobbet igen! Var minsann en mjukstart för jag har varit ledig idag. Haft en jätteskön dag. Grym träningsvärk från onsdagens bodypump ännu.. huj (det var min första gång), så har inte blivit av något springas idag som jag tidigare hade planerat. Nå, det går om!

Nu börjar det bli läggdags så småningom. Imorgon kallar jobbet igen! Hoppas ni också har haft en bra dag! 

Hi there! Started on my summer job yesterday. It was very hot but also quite fun to be back at my old work again. It was a soft start for me, cause I've already had a day off today. Back tomorrow though! This day have been very good, have just been taking it easy. I had planned to go out for a jog today, but I still have muscle ache from the bodypump class I went to on Wednesday.. well, it goes away!
Time to go to bed now. I hope you too had a great day!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar