onsdag 15 januari 2014

{back on track}

Bloggen har stått stilla ett tag, igen än gång. Jul, nyår och jullov har passerat sen sist, så att börja gå igenom vad som hänt kommer bli allt för långt. Kan bara säga att jag hade ett riktigt skönt jullov, hann både vara ledig, bli sjuk och jobba lite grann.

För några dagar sedan kom snön, för andra gången den här vintern. Denna gång stannade den. Så här har vi haft mellan -9 och -16 under de senaste dagarna.. huuuh.. Trots detta har jag i alla fall lyckats ta mig ut på ganska långa promenader på mina lediga dagar. Måste komma igång igen efter den här väldigt lata hösten.. och vad skönt det är!
Skolan har ju börjat igen, patologi, inre medicin, aseptik och sjukhushygien. De är intressant, fast det innebär en massa läsande.

Nu ska vi hoppas att min blogg-motivation hålls uppe.. åtminstone gör jag ett försök :)



*                         *                         * 

The blog has been standing still, once again. Christmas and New year have passed since last time. If I wrote about everything that have happened during that time, it would make a very long post. But I can tell you I had a good Christmas vacation. I manage to have free time, get ill and also work a little.

A couple of days ago we got snow! For the second time this winter. This time it stayed. So here's been between -9 and -16 degrees celsius the last days… hugh.. Despite that I've managed to drag myself out for quite long walks on my free days. I need to start being active again after this very very lazy fall… and how great it feels! 
School has began again, pathology, internal medicine, aseptic and hospital hygiene. It's interesting stuff, but those subjects involves a lot of reading. 

Let's hope for my blog motivation to stay.. at least I give it a try :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar