torsdag 20 februari 2014

{tankar om bloggflytt}

Funderar på att byta bloggplattform igen. Råkade av en slump ramla in på blogg.se och såg att den verkligen har förändrats sen jag senaste använde mig av den! Verkar väldigt lätt att använda och stilrent.. men innan jag bestämmer mig skall jag ännu kika lite på devote.se. Har också använt den förut.

Få se hur det blir. Känner för att flytta bloggen, nu har jag testat blogspot och fast den har många fördelar så är det många saker som jag inte gillar.

Egentligen borde jag ju använda mig av någon finsk plattform, som t.ex. ratata.fi. Men tja.. vi får se vad det blir :)

Vilken bloggplattform använder du dig av? Bra/dåliga erfarenheter? :) Tipsa mig!


*          *          *

I'm thinking about moving the blog. I've had this blogspot blog for about a year now, and even if there is many good things about blogspot, there are some things I don't really like so much. I accidentally dropped into blogg.se one day, and that site has surely changed a lot for the better since the last time I used it! But before I decide I gotta check out devote.se too. I've also used that one before. 

Maybe I should use a Finnish site, like ratata.fi. But well.. I don't know! We'll see! What platform do you use for your blog? Any good / bad experiences? Tell me! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar