måndag 24 februari 2014

{+5}

+5°c har det varit idag! Känns så mycket varmare och skönare ute genast då temperaturen kommer lite uppåt på plus-sidan. Asfalten har torkat upp och det känns riktigt vårigt där ute :) Har ändå inte blivit av att vara ute så mycket idag. Dagen har gått fort fast jag knappt vet vad jag sysslat  med. Ibland är det så.

Nu har jag äntligen ledigt från skolan :) Länge, länge! Det är nämligen på så vis att den praktikperiod vi nu ska ha, så har jag fått tillgodo tack vare tidigare studier och jobb. Så nu skall jag verkligen passa på att ladda batterierna. 

Ännu har jag inte bestämt mig om bloggflytten ska bli av eller inte… kräver lite fundering.
Hoppas ni alla haft en bra start på veckan!


*          *          *

+5° outside today so it's been quite good weather. Feels so much warmer when the temperature a little more on the plus side. The asphalt has dried a little and it feels a little like spring :) Even if the weathers been good, I haven't spent so much time outdoors today.. some days just fly away and you don't even remember what you've been doing all day long.

I finally have vacation from school. Actually we are supposed to have "field practice" (really don't know what to call it in English ;) ) but since I've already studied for practical nurse, and as well worked as one, I don't have to do this. Niiice! So I'm just going to enjoy this time and charge my batteries. 

I haven't decided yet whether I want to move the blog or now.. takes a little thinking.
I hope you all had a great start of the week!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar