onsdag 28 maj 2014

{ ny bakgrund }

Som ni kanske märkt så bytte jag bakgrund. Nu är det bra en ny header som återstår! Har bara inga idéer alls över hur jag vill att den ska se ut.. fortfarande! Vi får se. 

Idag har jag varit körandes till Åbo och skrivit tent. Den gick förvånansvärt bra! Det är kallt och regnar, total omväxling jämfört med vädret vi hade förra helgen.. men vi överlever. 

Det är väl liksom sommarlov nu då? Förutom läkemedelsräkningen som jag lyckades ha ETT fel i, som då alltså måste skrivas om, så är allt klart för i år. Skönt!

Hittade en klänning idag som jag skall ha på lördagen. Var inte helt nöjd med man har inte riktigt råd att vara kräsen om man shoppar klänning två dagar innan själva tillfället. Det viktigaste var att jag hittade något klokt att dra på mig!

Hoppas ni haft en bra dag!

As you may have noticed, I've changed the background. Now it's just a new header that's missing. Just don't have any ideas about with way I want it to look like.. we'll see. Went to Turku today to write the last exam and it actually went pretty good even though I didn't think that I'd read enough. So now it's summer break! Except the medicine math that I manage to have ONE fault in, and have to write all over again, everything is finished for this year. Sweet! Outside it's cold and raining, a total change compared to the weather last weekend. Also went shopping for a dress today and finally I found one. I'm not very pleased with it but I really can't afford being picky now, when it's only two days before the occasion. (The shops are closed tomorrow) Hope you had a great day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar