tisdag 6 maj 2014

{ little humble-bee }

Sitter här med en kopp kaffe. Klockan är lite över 10 på kvällen, känns som den skulle vara ca 5, eftersom jag steg upp helt sjukt sent idag.. Har försökt titta på gamla bilder som jag lagt på dvd/cd skivor för länge länge sen (då när jag ännu hade ordentlig ordning på mina foton) men min dator vill inte läsa skivorna…. hu, tänk om jag aldrig får upp fotona?

Man borde ju ladda upp allt man har i bildväg på någon gigantisk server eller något.. ! Men finns det sen någon garanti att de hålls där för evigt också? Egentligen borde man ju beställa hem alla de foton man vill behålla. Men de är ju så många!




*          *          *
I slept way too long last night! It's 10pm right now, but feels like about 5pm to me. Oh well. Drinking coffee right now, been trying to look through some old photos that I've putted on DVD's and CD's a looong long time ago! But my computer won't open them?! What if I never get to see those photos again… Should put all new photos into some enormous server or something like that.. or order every single photo I'd like to keep. But they are so many….

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar