onsdag 14 maj 2014

{ lata lediga dagar }

Nu när skolan börjar lida mot sitt slut har vi massor med lediga dagar. Klagar inte! Har övat på läkemedelsräkningen som skall skrivas på fredag. För att komma igenom kursen måste provet vara 100% rätt. Tvivlar nog på att det kommer lyckas för mig! 

Har varit ute och gått en del idag, gick först för att möta Jenny och sen gick vi en promenad med hennes lilla mops. 

Det har varit jättefint väder idag! Ganska varmt var det också. Plötsligt har allt blivit så grönt! Hade riktigt foto-lust idag men förstås ingen kamera. 

Hittade en av mina gamla bloggar idag! Det var jätteroligt att läsa den kan jag säga :D Blev riktigt förtjust i min dåtidens design också, tror jag tänker ändra några småsaker på den och sen använda den här.

Här kommer några random bilder! Vet bara inte varför den första inte vill hållas på sin plats.



*          *          *
We have a lot of days off now when the summer break is almost here. I'm not complaining about that! Been practicing medicine math today. I have a test on Friday. To pass the course I have to get 100% right answers on the test. We'll see how that's gonna go.. {not very good I guess}
Been walking a lot today. Walked to meet up with J and then we took a walk with her pug. The weather's been so good. Really warm and sunny! Everything is suddenly so green. Had the urge to photograph today, but didn't have a camera, of course. 
Found one of my older blogs today! It was so fun to read :D I fell in love with the design I had on that blog, and I think I'm going to update it a bit and then use it here!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar