torsdag 27 februari 2014

{favorit i repris}

Phuu.. mina stickor till armar är helt slutkörda efter dagens gympass. Skönt var det ändå! Fast jag imorgon knappast kommer kunna röra mig. Känner mig riktigt ivrig med tränandet nu. Har inte haft motivation på länge. Skall verkligen försöka satsa på att hålla den kvar nu när jag äntligen hittat den!

Här nedan kommer en av mina absoluta favoritbilder. Jag har ingen aning varför just denna bild tilltalar mig. Var rädd att jag hade tappat bort den för har inte sett den på evigheter, men så dök den upp när jag gick igenom lite gamla foton! :)


*          *          *

Phew, my tiny arms are so sore after my visit to the gym today. But it felt great though! I'm sure I won't be able to move myself tomorrow..
I feel really good about this training thing now, hoping to be able to keep this motivation going since I've finally found it again :) 

Above is one of my absolute favorite pictures. I don't know why, but I just like it :) For a while I've thought that it's been gone forever, but then I suddenly caught it with some of my other oldies.. !



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar