tisdag 28 januari 2014

{give it a try?}


Hittade den här lilla utmaningen hos Fat Mum Slim. Den fina designen är skapad av Pen & Paint.
Gillar sådana här utmaningar, fast jag är inte speciellt bra på att hålla mig till dem. Blir sån press på något sätt när jag inte bara vill "knäppa vad som helst" utan börjar alltid bara krångla till alltihop och tänka för mycket… sen skiter sig det hela! Så tror nog jag står över. Ville ändå lägga upp den eftersom den var så fin… och så kanske någon annan är sugen på att anta utmaningen? Kommentera nedan isåfall så att jag får hänga med och se dina fina foton :)

*     *     *
Found this challenge on Fat Mum Slim. The cute design is created by Pen and Paint.
I like these kind of challenges, even though I'm never doing these things til' the end. I always start analyzing and over thinking, instead of just taking quick captures. But I just wanted to post this one because it was so cute and maybe some of you guys would like to "participate"? In that case, let my know by putting a comment below! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar