tisdag 12 november 2013

11.11

Jepp, jag skötte mig. Dagen har spenderats framför böcker, word och en vetenskaplig artikel. Solen sken och jag var sugen att sticka ut på länk. Men jag höll mig hemma. Skulle tappa koncentrationen om jag började göra något annat (säger vi). Tacopaj på menyn ikväll, mumsigt var det. Nu känner jag mig verkligen dåsig. Godnatt på er!


Yes, I've done schoolwork, as I yesterday told you I would. My day has been all about books, a scientific article and Microsoft word. The sun was shining and I really wanted to go out for a run. But I stayed at home. I would have dropped the concentration if I'd started to do something different from schoolwork. (Let's say). Taco pie on the menu tonight, tasty! At this moment I feel quite sleepy. Goodnight!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar