tisdag 24 september 2013

TJUGOFJÄRDE SEPTEMBER

Hallå där! Jag gjorde det igen, det där hemska, försvann. Jag bara försvann. För att oväntat dyka upp igen. Så här är jag nu då alltså!

Såg att det senaste inlägget jag gjorde var när jag skulle gå på semester från jobbet. Kan säga att det har hänt massor sen dess, kanske delvis en förklaring till frånvaron.. men en massa nytt och förändringar har skett, ny lägenhet, ny stad, skola istället för jobb.. nu börjar allt så småningom rulla på kan man säga.

Så ser fram emot lite bloggande nu igen! :)



Hello over there! I did it once again, that terrible thing. Disappeared. I just disappeared. And now I suddenly reappear. So here I am! 
The last post I wrote was right before I was going on vacation. I can tell, a lot have been happening since then. Maybe that's sort of the reason of my absence. 
New apartment, new town, going to school instead of working.. but now everything is slowly falling into place and I look forward to start blogging again! :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar