torsdag 26 september 2013

KEYS & TEAS

Bestämde mig för att ta mig ut på en kort kvällslänk, till min besvikelse märkte jag att det regnade då jag kom ut.. nåja, genomförde nog länken i alla fall.. med långa tänder.. 

Huu.. det är så kallt och ruskigt där ute nu! Det var t.o.m is på bilarnas vindrutor idag morse då jag gick till skolan. Hösten är definitivt här.

Börjar avrunda dagen så där sakta, imorgon är det fredag igen. (!)    :)



I decided to go for a short run this evening. When I got outside, I realized it was raining.. well I went for that run anyway. But the rain was quite depressing... ew. It's getting so cold out there! Fall is definitely here. This morning I saw that the cars had ice on their windshields. That is surely a sign of autumn. 

I'm slowly finishing this day. Tomorrow it's Friday. Again (!)    :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar