torsdag 5 mars 2015

{ nästan som fredag }

Håller på att ändra lite på bloggens utseende, tänkte att det är ju lite roligare om allt är nytt och fräscht! Lite svårt bara att veta hur jag vill ha det. Nu minns jag det negativa med blogspot, får inte in hedern snyggt utan den hamnar alltid där uppe så där malplacerat som en helt tydligt avgränsad bild. Väldigt irriterande.

Tja, kanske jag får nöja sig med det då jag inte är något designproffs precis. Lite synd då man målat upp en bild i huvudet hur man vill ha det, men inte lyckas åstadkomma den p.g.a. teknisk okunskap.

Har varit en lång dag idag, skall börja krypa under täcket så småningom. Till Åbo och haft en rätt så skön skoldag faktiskt. Fixade lite mat då jag kom hem och så åkte jag och hälsade på mamma. Imorgon är jag ledig, så idag känns nästan som fredag! Tjihuu! :)



*     *     *
Trying to change the blog's appearance a bit. Thought it would be fun to have a new and fresh design! But I just remembered a bad thing about blogspot. The header just won't fit smoothly, no matter what I do it just keeps looking really stupid up there. Well, I guess that's something I have to deal with though I'm no blog-design pro. Just irritating when I have this picture in my head, how I want it to look, but I just can't make it happen. However, today has been a quite long day, so it's time to go to sleep. Had a good day at school today, came home and made some dinner and after that I went to visit my mom. Tomorrow is a day off and it kind of feels like Friday already, wooaah! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar